13 september 2006

3 op een rij : WANNES !

In de vroege ochtend van 13 september kwam er ten huize van Ilse en Erwin een derde kindje bij : een zoon Wannes. Een flink kereltje die maar liefst 4,040 kg liet aantekenen. Mama Ilse leverde echter een prachtprestatie af en zorgde voor een vlotte bevalling.
Sebbe en Kobe hebben er dus een broertje bij!


Het blije nieuws ontlokte papa Erwin alvast deze limerick

Kijk : drie op een rij...
nog een zoontje er bij!
Wannes is de naam,
met Sebbe en Kobe tesaam
is gans de familie blij!

Groeten van de fiere ovERWINaar !!!

12 opmerkingen:

Anoniem zei

dikke proficiat aan de gelukkige ouders.

Anoniem zei

Dikke proficiat!!!!!

Anoniem zei

proficiat!!!!!!!!
Anneleen

Anoniem zei

Proficiat aan de ganse familie Huyghe - Dossche. Een broertje erbij voor de twee kapoenen.
Ja, dat komt ervan als je om 03:00 uur nog moet presteren hé. Het zal vanaf nu veel minder zijn...

Anoniem zei

Erwin?

Prachtig maar....
Hij heeft het mooie snoetje van Joris
De benen van Duch
De neus van Heylie
De piemel van den Jé (zeer klein)
De armen van Dimi
Het verstand van eLPe
Ilseke waar heb jij overal gezeten
PROFICIAT
Joris en co

Anoniem zei

Dikke proficiat aan Ilse en Erwin!!!

Erwin zei

Beste Wit-Wit-ers en co...

Merci voor de vele SMS-kes en de gelukwensen via telefoon, een bezoekje of deze blog!

Jullie hebben allemaal de groetjes van de fiere moeder en van de bvba "Huyghe en zoons"...

By the way : sorry dat het even wat geduurd heeft voor ik alle comments er kon bij zetten (ze moeten namelijk eerst bevestigd worden door de beheerder) maar ik had even wat andere dingen te doen...

Toch leuk dat jullie allemaal de weg naar de "comments" gevonden hebben! Doe zo voort...

den Erwin

Erwin zei

Berichtje voor Joris en Anneleen...

Als jullie bij het posten van een comment op het vakje "other" klikken, dan kunnen jullie daar je naam ingeven en hoef je niet meer als "anonymous" te posten...

Anoniem zei

Proficiat Erwin en Ilse! Kben wel de laatsten maar ik zat in Oostenrijk op tornooi. BTW België wint het 4-landentornooi...

Anoniem zei

Arno,

Merci voor de felicitaties! Zoiets komt nooit te laat...
Wat de 4-nations betreft : ik had het al van Joris gehoord. Als ik wat meer info heb, zet ik wel nog eens een artikeltje op de blog. Of misschien kan jij eens een verslagje schrijven? ;-) (Gewoon naar mij mailen en ik zet het dan wel op den blog.)

Anoniem zei

erwin, aangezien jij de comments nog controleerde vroeger, zal je de mijne gewist hebben zekers? er waren toen namelijk nog geen comments, of zou ik iets verkeerd gedaan hebben?
naast de felicitaties natuurlijk had ik ook vermeld dat toen ilse naar huis wou gaan (dag na de bevalling) je vroeg of ze niet wou gaan badmintonnen of misschien die avond al iets kon koken? mocht dit niet geweten zijn misschiens???

Anoniem zei

Hey plushke (al zou ik begot niet weten wie je bent... Inge?)

Ik heb jou comment indertijd niet verwijderd. Ik heb wel altijd graag het laatste woord, maar zulke censuur pas ik nog niet toe. (Alleen een dubbele comment van Dimi heb ik verwijderd.) 't Zal dus wel aan jou liggen ;-)
Voor de rest mag alles geweten zijn. Was het misschien niet lief van mij om Ilse direct mee naar de badminton te nemen? Ze moet toch weer onder de mensen komen en haar sociale contacten onderhouden ;-) Anders krijg ik weer het verwijt van nen "conservatieven" te zijn. (Wat ik uiteraard stilletjes wel ben...)