29 mei 2007

En de ladder gaat naar...

Donderdag was het de laatste dag om je positie in de ranking wat bij te stellen, wat sommigen ook deden. In de top-3 werd zowaar nog gevochten voor de derde plaats, dewelke achteraf zelfs recht gaf op de tweede plek aangezien Gert niet meer gespeeld heeft in mei. Joris trok in een spannende wedstrijd tegen Gregorio aan het langste eind en staat verdienstelijk op een tweede plaats, voor Gregorio. Het was echter Christophe die de eindzege op zijn naam mocht schrijven. Het is voor Christophe een tweede overwinning van de ladder (nvdr. 2005 Christophe; 2006 Gregory) en een derde overwinning dit jaar (Kampioen Mix – Kampioen Heren 1).

Het podium voor 2007

1 Christophe
2 Joris
3 Gregorio

Natuurlijk vallen meerdere spelers in de prijzen. De speler van elk klassement die het hoogst gerangschikt staat krijgt een bioscoopticket.

Dames
D – Barbara
C2 – Anneleen
C1 – Ilse
B2 – Els

Heren
D – Gregorio
C2 – Albrecht
C1 – Joris
B2 – Erwin
B1 – Christophe

Voorstellen voor de datum van de filmavond zijn steeds welkom als reactie, rekening houdend met de studenten.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Yes, dat wordt weer een goedkoop filmavondje met mijn vrouw ;-)

@ Duch : Proficiat met de derde titel! Maar... (ja, er is een kleine "maar") volgende keer zie ik het graag wat minder tactisch... Een echte nummer 1 moet zich de laatste weken durven laten zien ;-)
@ Joris : Van tactiek gesproken, mooie zet die laatste speeldag ;-) Maar no problem, this is part of the game...
@ al de rest : Ik denk dat we vooral in eigen boezem moeten kijken en er volgend jaar wat vroeger in gang schieten...

Anoniem zei

Een datum: wie is er vrij op 24/08

@ Den anderen wint altijd: wat de laatste twee weken betreft klopt het dat ik alle regels van het reglement heb gevruikt. Daarom stel ik voor om volgend jaar het begin en einde van de ladder te laten samen vallen met de comp wedstrijden ( maw van september tot eind maart). Daar door kunnen de mensen die naast badminton nog "uitblinken" ( VB: Djé, Els, Duch ) in andere sporten tot op het einde meestrijden voor de overwinning.

Anoniem zei

@ opper: oke dat Djé in iets uitblinkt naast badminton, maar jij en Els???

en ik denk niet dat ik iets te doen heb op 24/08, of toch...

Anoniem zei

Ik "EN" Els niet, elk apart!!!!!

Anoniem zei

24 augustus past perfect voor Ilse en mijzelf. Ik vraag wel aan Heylie om te baby-sitten. Hij heeft toch gene ticket gewonnen... ;-)

@ Duch : We weten alleszins allemaal waarin ge niet uitblinkt...

w(h)ii niet weg is , is gezien...

Arnoot! zei

anders wil ik ook wel komen babysitten :) aangezien ik ook niets anders te doen heb :p