01 juli 2007

BK in Ronse : prachtig dagje !

Als Ronsenaar kon je er de voorbije weken niet naast kijken : vandaag was "onze stad" het decor voor de Belgische Kampioenschappen wielrennen. Het werd een prachtig dagje. De regen die ze voorspelden (en die nu op de ruiten trommelt) bleef gans de dag uit en maakte er een mooie zomerdag van.

De koers zelf was een spannende strijd met de verdiende winnaar Stijn Devolder en een heel mooi podium met Tom(meke) Boonen op plaats 2 en Philippe Gilbert op stek 3. (foto's Sporza) .

P.S. Een aantal van onze leden hielp de organisatie een handje en was al vroeg in de weer. In ruil daarvoor mochten ze nadien in de VIP-tenten. Zware verhalen zijn steeds welkom... ;-)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb een black-out

Anoniem zei

Nico Eeckhout reed in de eerste ronde tegen een slecht geplaatste nadar...
We zaten er toch weer tussen zeker

Anoniem zei

Zwaar verhaal? Vraag maar aan Heylie. Kan u niet garanderen dat hij het nog kan navertellen!

Anoniem zei

Heylie was daar niet!!! k'heb hem niet gezien!!!

Anoniem zei

ik heb (had) de prono van de monico gewonnen (volledig podium)

Anoniem zei

Juist, ik ben daar nooit geweest... Ik kan me dat ook niet voorstellen, mss toch black-out???

Anoniem zei

@ Jonny, Proficiat, toch eens iets juist... Had je maar zo mogen gokken op je examens ;-)