25 november 2007

Wit-Wit 20 jaar : de foto's...

Gisterenavond werd het 20-jarig bestaan van Wit-Wit gevierd met een etentje in "Le Vieux Chateau". Het werd een gezellig treffen met heel wat leden en ex-leden (zie foto's). De gelegenheid om heel wat herinneringen op te halen, er "eentje" te drinken en een dansje te plaatsen... Onze fotograaf van dienst (Ilse) trok enkele foto's van de aanwezigen. Klik op het kleine fotootje om een kijkje te nemen in het volledige album.
Etentje 20 jaar Wit-Wit

Hierbij alvast enkele voorproefjes...

Een blij weerzien met enkele "jeugdspelers" van vroeger.

Ook de eerste voorzitter was er bij.


Kiekeboe !!!

11 opmerkingen:

Erwin zei

Andere foto's zijn steeds welkom op ilse.erwin(at)gmail.com Ik zet ze er dan wel bij.
Wie trouwens goed kijkt, kan een deeltje van een van de best bewaarde geheimen van Wit-Wit ontdekken, nietwaar Dirkie ;-)

Anoniem zei

Ik weet niks meer van een feestje... Ik ben daar volgens mij nooit geweest... Dit zijn getrukeerde foto's !!!

Anoniem zei

Een paar tips ivm geheim: het is groen, het is een geluksbrenger en het zit op een warme plaats

Van het feestje weet ik ook BIJNA niets meer, alleen:
- Het vertrek van Heylie kan ik me nog herinneren
_ En het feit dat IK de beste speler ben van de eerste 20 jaar van de geschiedenis van BC Wit-Wit!

Anoniem zei

jaja.... 't is een tof clubke.
Merci iedereen voor de jaren amoer en sportieve inzet.
Op naar het volgend feestje.

Anoniem zei

Proficiat Wit Wit me de 20 jaar

Anoniem zei

@ Duch : Goe manneke, tenminste één die weet waarover het gaat ;-)

Arnoot! zei

...?

Anoniem zei

@ de overwinnaar: Die is niet alleen, ik had zelf geen foto nodig om te weten waarover het gaat... Heb het ook al gezien in het echt, moet zeggen een heel mooie warme plaats

Anoniem zei

Pff... ik heb het al geplukt.... en terug gezet... en bijna ne klets op mijn kaak... maar uiteindelijk is ze beginnen klimmen.

Anoniem zei

Arnoot... ge zijt nog veel te kleine voor die plaatjes

Anoniem zei

Van klimmen gesproken! Dat heeft ze niet gedaan zaterdag! Zou ze het niet leuk gevonden hebben op ons feest?