12 september 2008

Nog niet geboren en al in de ban van de (Chinese) gokmaffia!

Het eerste kindje van Grego en Babs begint stilaan ongeduldig te worden... Uitgerekend voor begin oktober (4 oktober of zoiets) mogen de flessen al een beetje koel gezet worden... Babs en Grego beweren het geslacht nog niet te kennen. Jullie uiteraard wel! Laat het daarom weten in onze poll. (Rechterkolom van deze blog.) In de comments kan je ook een gokje wagen op de geboortedatum en uur. Wie er het dichtst bij zit krijgt van bijna-papa-Grego als doopsuiker een koker pluimen (Diamonds!)...

25 opmerkingen:

Arnoot! zei

29 September om 17u33

Anoniem zei

4 oktober 0.00u

Anoniem zei

Nen jongen, 29 September 2008 om 22:23 uur

Erwin zei

Heylie, gij moogt niet mee doen, want gij kunt dat manipuleren... (Vraag maar aan uw gynaecoloog of Joris... ;-)

Ik gok trouwens op 3 oktober om 02u15

Anoniem zei

Een MEISKE natuurlijk die het licht zal zien op dinsdag 30 september om 21u50.

Anneleen

Anoniem zei

Een jongen die de pluimen zal zien vliegen vanaf 2 oktober om 11u37.

Anoniem zei

het antwoord van een kenner....
Jongen op 8 oktober,... het uur da is nen gok... 05u46

Anoniem zei

gepost zonder naam... de kenner is natuurlijk Joris

beele zei

euh... als bijna opnieuw tante gok ik op
1 oktober om 10.01--> 01-10 om 10:01 dus
enne..... ik hoop ne jongen
zo ist weer in evenwicht bij oma en opa

Djéee-Slet zei

ik gok op 23 april, mooie datum voor een meiske en tzal een blondje zijn en ze zal virginie heten...
Alé efkes serieus, 3 oktober om 17.15

Anoniem zei

mijnen datum staat er al,
en ik denk een meisje

Anoniem zei

Aangezien mijn ventje denkt dat het een jongentje gaat zijn zeg ik natuurlijk dat het een meiske wordt! Tzal tlicht zien op 29/09 om 22u... Enne, manipuleren Erwin, daar ist nu al wat te laat voor pijs ik... Onze gynae weet zelf ook niet wat het is...

Anoniem zei

Babs,

Ik had het (uiteraard) niet over het manipuleren van het geslacht. Wel over het "stimuleren" van de geboortedatum. Vraag maar eens na bij je gynaecoloog, bij Joris of bij Ilse ;-) ;-)

Anoniem zei

Ja zo stimuleren... Dan was het der al lang ;-)

Unknown zei

Veel succes Babs en Gregory.
Ik ben alvast aan het duimen. En babs ge ziet er beeldig uit (op de foto) met die mooie ronde buik.

Anoniem zei

Ik zeg dat het een mix-sletje zal zijn die op 30-09 het licht gaat zien om 03u23! Zet de koker en drank maar klaar!!!!!!

Anoniem zei

ge kent er allemaal nikske van....
Vandaag nog vast gehouden
8/10/2008 om 5u46 zeker nen boy

Anoniem zei

2 oktober 2008 om 7u45 en tga een meisje zijn.
x

Anoniem zei

heb de laatste tijd af en toe es iets gewonnen met te gokken, dus kzal hier ook maar es mijn kans wagen e, 30 september 19h57... en een jongen...

Anoniem zei

Een gokje wagen op
maandag 29 september
na een laatste shoppinge (ja Grego!) nog een laatste poetsinge en een laatste , zalig baddeke...ineens... Greg ... ik peis da mijn water breekt!! Aaaaaaaaaaaaaah!
de uiteindelijke geboorte:
's nachts!! rond 02.15

Anoniem zei

Oh ja , het geslacht ... roffel, roffel ... een schoon makske na al die jongens de laatste jaren! Het is al sinds de geboorte van Camille geleden dat er ergens een vrouwelijk badmintonnerke geboren werd! Het wordt dus wel eens tijd! Al was het maar voor de...

Anoniem zei

Aangezien de eerste data al voorbij zijn (maar eigenlijk bedoelde Ilse niet 29 september om 2u15, maar wel 30 septemebr om 2u15 - ze was vergeten dat na middernacht een nieuwe dag begint ;-) is het gokken afgelopen. Het is nu wachten op het verlossende SMS-je... Als we de mama en papa in spe mogen geloven zal dat voor deze avond zijn...

Anoniem zei

Ok dan, niet meer voor ne koker maar gewoon voor de sport. Alhoewel, als Ilse 30sep bedoelde ben ik nog net op tijd en dan gok ik op 13 oktober '08 om 13:13.

Anoniem zei

Venterke, ik ga er wel geen ezelsdracht van maken hoor! Als die kleinen er niet is op 5/10 zoek ik de dichtsbijzijnde trampoline op! Zakken zal het...

Anoniem zei

NU, Theeft mij just gebeld om te zeggen dat het af komt, tzal kim heten