05 februari 2009

Welkom in de familie ;-)

Lieselot is "echte" Wit-Wit-ster
Een beetje vroeger dan verwacht heeft de Wit-Wit-familie er een nieuwe telg bij. Lieselot speelde op uitleenbasis reeds voor Wit-Wit maar nu is ze ook "echt" lid. Normaal gezien is de officiële transferperiode pas in de maand april, maar omdat de Recrean (Oudenaarde) Lieselot niet meer op haar ledenlijst 2009 gezet had, kon ze nu al aangesloten worden bij Wit-Wit. Daarmee heeft de VBL snel ingespeeld op een probleem die zich stelde. Lieselot bleek immers niet meer aangesloten te zijn bij een club en was dus niet meer speelgerechtigd vanaf 31 januari. Paniek bij Lieselot en onze damesploeg... Maar iedereen kan weer op beide oren slapen ;-)

Lieselot ziet het zitten bij Wit-Wit, Arno daarentegen... ;-)

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Arno ziet Lieselot wel zitten...

Anoniem zei

seg ge hebt der weer de schoonsten foto uitgepikt ze!

Anoniem zei

Arno staat er nooit mooi op

Anoniem zei

Ik pak wat ik kan krijgen ;-) Ge hebt hem zelf op FB gezet, dus nie klagen hé...

Anoniem zei

tis niet FB maar GB...........gezichtsboek
hihi haha hoho huhu hehe

Anoniem zei

Ps zijn er geen verslagskes meer van wiet wiet?
Ik zou het wel willen schrijven, maar dan zou ik te veel over mij moeten schrijven, want ik ben enige met 2 gewonnen matchen...
:-)))))

Ps2 ja keb da mooi voorzetje dan maar zelf gescoord ( met een omhaal...)

Anoniem zei

Ok ok, maaar kheb der hem zelf wel niet opgezet! met al da getag tegenwoordig..
Maar voor de rest ziek het inderdaad wel zitten ze bij Wit-Wit ;-)

Anoniem zei

@ Dje : Niets houd je tegen hé ('t Moeten niet altijd dezelfde zijn.)Ik ben benieuwd... Ikzelf schrijf geen verslagjes meer als ik toch niet meer mag meedoen ;- ) ;-) ;-)

Unknown zei

SUPER LIESELOT !!!!! JE BENT MEER DAN WELKOM IN WITWIT

Anoniem zei

WELKOM WELKOM!!!! gemoogtzehebben!!




























Tot september :)