02 mei 2011

Prachtige Wit-Wit resultaten van de jeugd

Deze mail kreeg Joris deze week in zijn mailbox:

Hallo Joris,

Zoals eerder deze avond besproken na de training, stuur ik je hierbij de uitslagen van mijn 2 voorbije Yonex B toernooien.

Op 19 maart won ik de Yonex B enkel in Polderbos De Pinte en werd ik tweede met mijn dubbelpartner Robbe Baelen in het dubbelspel.

Nu zaterdag speelden we de Yonex B in Borgerhout. In het dubbelspel verloor ik de halve finale met mijn dubbelpartner Robbe Baelen na een spannende wedstrijd in 3 sets tegen de eerste reekshoofden Alexander Brumagne en Thibault Moriau met 22-20, 22-24 en 19-21.

Een kwartiertje later stond ik in de halve finale enkel tegen diezelfde Thibault Moriau en speelde Quentin tegelijkertijd de andere halve finale tegen Alexander Brumagne.

Wat niemand voor mogelijk hield werd echter waar en zowel Quentin als ik wonnen elk onze halve finale na een mooie wedstrijd tegen het 1e en 2e reekshoofd, ik won met 21-13 en 21-10, waardoor het om 18h30 een Wit-Wit finale werd in een mooie wedstrijd, waarbij ik uiteindelijk de overwinning in de wacht sleepte met 21-10 en 21-12.

Sportieve groeten,
Nathan

4 opmerkingen:

Joris zei

Proficiat he gasten...
Nu nog wat provinciale titels om jullie seizoen af te sluiten :)

Venterke zei

Proficiat Nathan en Quentin met deze knappe resultaten!

La Mama zei

Dikke proficiat en drie piepers !

djeee zei

Proficiat Nathan, Robbe en quentin ! ! !

@nathan: waar is de tijd dat je voor een eerste keer in je leven een badmintonracket in je handen nam in de turnzaal op school... en zie eens waar je nu staat. Doe zo verder

grtn,

Djeee