13 november 2006

Ook tabellen tornooi online

Beste speler,

Ook de tabellen van het tornooi van Wit-Wit staan online! Je vindt ze terug op onze website www.witwit.be Doorklikken op > tornooi > tabellen. Dit is de rechtstreekse link.

Opgelet : De wedstrijdnummers en uren ontbreken nog op deze tabellen. (Hier wordt nog volop aan gewerkt.) Toch herhalen we nog eens dat zowel de heren- als damesdubbels volledig op zaterdag afgewerkt worden. De mix wordt volledig op zondag betwist. Het tornooi in de enkeldisciplines is gespreid over zaterdag en zondag.

Succes !

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt! ge kont het niet laten zeker? Den ouden zal wel weer direct tegen het eerste reekshoofd spelen ze in de B1! ik zie het zo voormij hoe je hebt gedacht. misschien gaat hij stunten en dan wint er wel nen anderen van wit-wit het tornooi want we kloppen hem wel. Over mijn lijk!!!!!!!!!

Anoniem zei

Mijnheer anonymous,
Ik had eigenlijk anders geredeneerd : aangezien ge toch geen schijn van kans hebt, was het in mijn ogen voor jou eervoller om er tegen het eerste reekshoofd uit te gaan. Dan heb je tenminste nog een excuus... ;-)
Trouwens, je bent al 7 jaar op rij welkom op de loting van het tornooi! Als je de eerbaarheid van "onze Van Bouwel en zijn dobbelstenen" in twijfel trekt, mag je de volgende keer gerust een kijkje komen nemen. De lottrekking is openbaar ;-)

Anoniem zei

hehe anonymousse a kaka... Ge gaat missch stunten tegen 1ste reekshoofd en de ronde erna zal je eervol ten onder gaan tegen MIJ

Anoniem zei

Djé,
het gaat hier om 'enkel' uw vriendin ( defederale ) kan u hier niet helpen!!!!!!!

Anoniem zei

Den anderen wint altijd! Wat ik maak geen schijn van een kans!!!!!
heb dit jaar nog niet verloren tegen nen B in de comp!

Anoniem zei

Nog niet verloren... Awel dan moogt ge vree blij zijn dat WW1 en WW2 niet in dezelfde reeks spelen...
Hebt ge trouwens al tegen ne B1 gespeeld dit jaar? Want ne B2 telt niet hé ;-)

Anoniem zei

Djé zijn vrindin (de federale), daar speelt ge toevallig wel dubbel mee he... Opperslet

Anoniem zei

Ik heb al tegen "en er kijkt niemand naar mij" gespeeld en dat is nen B1!

Anoniem zei

OK, dat is ne B1, maar de vraag is of dat dit wel in de categorie "heren" enkel B1 is ;-)