02 februari 2007

Weer winst voor Wit-Wit

Gelukkig is Wit-Wit het winnen nog niet verleerd. Zowel Wit-Wit 3 als de Dames van Wit-Wit 1 wonnen gisteren in eigen huis van hun tegenstanders.

Wit-Wit 3 nam het op tegen Gentse. Hoewel op papier Joris, Hendrik, Erwin en Dimi veel sterker waren konden ze toch maar 2 van de 4 dubbels winnen. (Fu**ing plastiek!!!) Gelukkig kon in de enkels de situatie recht gezet worden. Al verloor Dimi nog wel van een C1 en moet hij zo zijn punten van zijn winst tegen een B1 (vorige week) al weer inleveren ;-)

De dames speelden tegen Stekene en konden ook de overwinning thuis houden. Het was een wisselvallige ontmoeting waarbij de goeie en de slechte wedstrijden elkaar afwisselden. Gelukkig won Wit-Wit vijf maal (dankzij enkele sterke enkels) en Stekene maar 3 keer...

Nog dit : de komende week belooft een druk weekje te worden voor de mannen van Wit-Wit 2. Zowel maandag (thuis), donderdag (verplaatsing) als zondag (verplaatsing) moeten ze aan de slag. Bij deze een oproep aan alle spelers van "den tweede ploeg" om alvast de vrouwtjes thuis een beetje voor te bereiden...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik dank ook den djé voor mij te ondersteunen langs de zijlijn.

Anoniem zei

Vergis ik mij, of heeft Joris eindelijk de kunst en de smaak van het "comments geven" te pakken ;-)

Anoniem zei

Joris heeft tweed jobs en nog steeds tijd om comments te geven! ik denk dus dat het woord job niet juist is!!!!!!
PS: Vraag: hoeveel min zit er in een schepen-uur?

Anoniem zei

Waarschijnlijk nog minder dan in zijn-eerste-job-uur...