23 maart 2007

Met z'n allen naar... (oproep 2)

Waar is de tijd dat Wit-Wit met 20 à 25 spelers naar een tornooi trok om na een weekendje badminton met enkele titels huiswaarts te keren? Meerdere malen hadden we klassementstijgingen. Inderdaad, enkele jaren terug was dit schering en inslag. Blijkbaar zijn de enkelingen nu op één hand te tellen en keren dezelfde namen telkens terug. In aanvulling op trainingen en competitie is dit een uitstekende manier om tegen andere mensen te spelen en uw persoonlijk niveau op te krikken, wat resulteert in een klassement.
Het eerste weekend van mei (05/05/2007 - 06/05/2007) organiseert BC Herne een nationaal tornooi voor D tot B1 spelers. Dat dit een ideaal moment en tornooi is om deel te nemen, hoeft weinig uitleg:
- De competitie is, op Wit-Wit 1H na, afgelopen;
- het is een tornooi dat niet ver afgelegen is;
- democratisch inschrijvingsgeld;
- Wit-Wit heeft al een rijke geschiedenis op het tornooi van Herne;
- heel wat Wit-Wit-ers veroverden daar een klassementsstijging;
- dit jaar gaan we met een grote groep van Wit-Wit, dus ambiance verzekerd;
- noem maar op...
Hierbij een oproep aan alle spelers om in te schrijven bij Anneleen. Zoek alvast een dubbel- en mixpartner. Inschrijven kan tot 9 april.

Nota : lees in het archief van mei het verslag van vorig jaar.

9 opmerkingen:

Erwin zei

Leuk initiatief! Het tornooi van Herne is al jaren één van mijn favorieten. Bij mij staat het alvast in mijn agenda genoteerd. 100 % zeker is het nog niet, maar we doen ons best...

@ Duch en alle anderen : voortaan is ook het rekeningnummer van Wit-Wit in de rechterkolom terug te vinden. Kokers pluimen, lidgelden etc. het kan allemaal hierop gestort worden.

Erwin zei

Ter info : het rekeningnummer werd verplaatst naar helemaal onderaan elke bladzijde van de blog.

Anoniem zei

Wie wil er met mij dubbelen en mixen in B1? Let me know...Arnoot!

Anoniem zei

Niet allemaal tegelijk natuurlijk... Want wie wil er nu met Arno spelen? ;-)
Maar kijk, als er geen kandidaten zijn wil ik wel mixen met Arno...

Anoniem zei

Ik zou een dubbelparter, (erwin, bij deze) en een mix partner voor B2

Anoniem zei

OK, ik ga voor dubbel (met Heylie) en enkel...
Bij deze wil ik ook wel rijden, alleen Arnoot! kruipt die dag niet in mijnen auto... (tenzij met een plastic zakske...) ;-)

Anoniem zei

Ok Arno ik wil met u dubbelen en mixen

Anoniem zei

kzou wel graag nen titel meenemen naar huis..nog (andere) kandidaten?

Anoniem zei

Ik wil wel met die waterpijp ( Arnoot )in den B1 spelen en als ook juf ( Els )iemand zoekt om in de mix B1 te spelen dan kan ze direct zien of ze dat niveau al aan kan.
laat meer weten Arnoot en Els