27 maart 2007

Mix pakt titel in stijl!

Gisteren speelde de Mix de laatste wedstrijd van het seizoen. Aangezien de titel vorige week al binnen was kon Kapitein Duch voor de gelegenheid een bijzondere ploeg opstellen...
Alle spelers die dit seizoen meegedaan hadden (zie foto) kwamen aan bod, elk in zijn eigen "specialiteit" ;-) Winnen was dan ook niet meer dan een "optie"...
En om het feestje nadien niet te lang uit te stellen was er één belangrijke regel : winst of verlies in twee sets was geen probleem, maar alles in drie sets werd bestraft met "nen tournee".
Voor de verandering werd gestart met de enkels. "nr 1" Flore had geen problemen in haar wedstrijd en won. "Berekende" Els kende efkes een moeilijk moment en zag bijna haar B1 verloren gaan tegen een C2. Gelukkig was de derde set (tournee 1!) geen probleem. Bij de heren mocht "stand-in" Heylie (ne keer) eerste man spelen ;-) Hij verloor in twee sets. Dan deed "stand-in" Erwin het beter. Hij zorgde voor den tweede tournee door na nipt verlies in de eerste set de tweede te winnen (met behulp van de tegenstander ;-) In de derde set werd echter "eerlijk" gewonnen en daarmee pakte hij alvast een puntje terug van de drie die hij de dag voordien verloren had. Tussenstand : 3 - 1.
Dan was het de beurt aan de mixen. "Missionaris" Dje (foto) en "come-back" Charlotte toonden waarom ze basisspelers zijn in de Mix en wonnen vlotjes.

"Opper" Duch koos "predictor" Ilse voor zijn mix en won na een spannende derde set (Tournee nummer 3...) De winst was zowaar al binnen want het stond 5 - 1. In de afsluitende dubbels mocht "Predictor" Ilse nog eens aan de slag (omdat "stand-in" Inge nog onder het Kanaal zat) samen met "stand-in" Sophie. Ook hier was er winst in drie sets. (Tournee nummer 4!) Als allerlaatste wedstrijd stond de dubbel op het programma met "waterpijp" Arno en papa "stand-in" Joris. Deze laatste kon wegens politieke verplichtingen niet tijdig aanwezig zijn en voorzitter Christophe nam de honneurs dan maar waar. Deze wedstrijd ging echter in twee sets verloren. Resultaat : verrassende winst met 6- 2. Met deze onverwachte overwinning zette de mix een knap orgelpunt achter het seizoen in eerste provinciale. Volgend seizoen wacht Liga... Yihaa...

Nadien kon het feetsje in het "sportkaffee" losbarsten... Daarbij had "de captain" eerst nog een origineel en persoonlijk (zie verslag) truitje voor iedereen in petto! Merci!
En het feestje zelf? Alvast volgende samenvatting : de drank vloeide rijkelijk, de gelegenheids-DJ's deden hun best, de vrouwen waren in form, de mannen ook, de Joris stuikte nog toe en demonstreerde zijn dans en jongleertalent, de voorzitter begon zo waar te stage-diven... Enfin... het was een "deftig" feestje... Op naar de volgende titel... ?


Vanwege uw verslaggever : den stand- (erw)in

P.S. Ook nu volgt later nog wel een tekst- en foto-verslagje van het feestje. Maar daar zullen de andere mede-writers van deze blog ongetwijfeld voor zorgen...

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik dank nogmaals alle spelers ( sletjes ) en feesters van gisteren voor de gewonnen match en de toffe party.

PS: ik vraag mij af of waterpijp Arno al weer op aarde is???

Anoniem zei

Werkelijk een schitterend seizoen voor WitWit.
Ik kon door omstandigheden jammer genoeg niet de feestelijkheden bijwonen, maar toch langs deze weg : PROFICIAT aan de spelers en de ganse ploeg.

Anoniem zei

waterpijp arno heeft zich terug op de planeet aarde gemeld om 7u20(lichamelijk). Tegen 4u was ik er ook met mijn heefd terug bij..:D

Anoniem zei

niet met mijn heefd maar met mijn hoofd uiteraard..

Anoniem zei

Blijkbaar was uw "heefd" er nog niet bij om 20:23 uur.

Anoniem zei

@ Erwin: Ik heb je een 20-tal foto's doorgestuurd. In totaal heb ik zo'n kleine 250 goeie foto's van gisterenavond.

Anoniem zei

@ Heylie: Ik wil ze allemaal!!!!

Anoniem zei

@ de opper: dat had ik wel gedacht... Heb je een memorystick of -card