26 december 2007

Intraclubtornooi in beeld.

Volgende fotoreeks geeft een impressie van het verloop van ons jaarlijks clubtornooi. Bij een aantal foto's is ook nog commentaar voorzien. Deze krijg je te zien door op de plaatjes te klikken tijdens de "slide show".
Veel kijkplezier...



Mensen die zoeken naar foto's uit de mix reeks zal ik moeten teleurstellen want deze fotograaf zijn eigen lenzen waren reeds dicht geslibd bij het starten van de laatste reeks. Eventueel nog andere mensen die foto's genomen hebben?

Indien je geen foto's ziet hierboven, kan je de foto's manueel bekijken door onderstaande link aan te klikken.

Intraclubtornooi 22-dec-2007

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Venterke,

- eerste en vooral ben ik blij dat m'n mede-bloggers weer wakker geschoten zijn ;-)
- in Internet Explorer krijg ik je foto's echter niet te zien. Enkel een grote witte rechthoek.
- als ik surf in Firefox lukt het wel... (Ik weet dat je fan bent van Firefox, maar zo ver moet je het nu ook niet drijven he ;-)

Anoniem zei

Voor mensen die geen foto's zien, een aparte link toegevoegd.