27 maart 2008

Een (volley)balleke slaan?

De spelers van Wit-Wit durven op het eind van het seizoen tijdens de trainingen wel eens van een andere sport proeven. Volleybal was de voorbije jaren hierbij het meest geliefd ;-) Vanuit Kluisbergen kwam er de voorbije dagen een leuk voorstel. Een recreatieve club organiseert er een volleybaltornooi voor niet-spelers! Ploegen dienen verplicht te bestaan uit 6 recreanten en er moet altijd minstens één vrouw op het plein staan.

Datum : 26 april
Uur : 10 - 18 uur
Plaats : Sporthal Kluisbergen

Extra : Er is ook in kinderopvang en -animatie voorzien.

Spelers die het zien zitten om hieraan mee te doen, geven een seintje in de comments of laten Erwin iets weten. Indien we met genoeg zijn schrijven we een ploeg van Wit-Wit in... Het competitieseizoen zit er dan voor alle ploegen toch helemaal op...

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wil wel die vrouw zijn anders. x

Anoniem zei

Ik doe ook mee.

Anoniem zei

@ Heylie : Ge bedoelt : "DAN doe ik ook mee"... ;-)

Alléz, dan zijn we al met drie. Komaan mannen van Wiet-Wiet 1 en Wit-Wit 2, 3 en 4 ... Uiteraard zijn dames ook nog welkom. (Maar ge moogt niet bang zijn van nen bal ;-)

Anoniem zei

Drie kwart van Wiet-Wiet 1 is op reis. Maar die zullen wel paraat staan, nietwaar Duch, Arno en Djé...

Unknown zei

Indien je nog een vrouw nodig hebt, ben ik steeds bereid. :-)

Anoniem zei

Zie ik ook wel nog eens zitten zo nen derden mixploeg. Leuk initiatief

Djéee-Slet zei

vanuit nicaragua doe ik ook mee. kzit ier zo ver van belgie. keb eens internet en wa doe ik..........naar de blog van wied wied gaan....da verdient een shuttle (pluim) yihaaaaaaa
dje

Anoniem zei

Yo Djéke,

Hopelijk kun je volgende week het verslag dan ook komen lezen van de wedstrijd van Wiet-Wiet...

Amuse toi

Djéee-Slet zei

ja kga het zeker proberen te lzen ma alleen maar als het een winnend verslag is hihi

ge moogt mij zeker de score smsen want keb soms ontvangst...

come on e gasten ,,, kwil in eerste divisie spelen!!!!!!!!!!!!!!

jooooooooooooooooo

Erwin zei

@ Dje : Leuk van jou te horen ;-) En ja, mij mogen ze ook op de hoogte houden. In "dardennen" zal er wel ontvangst zijn. Ik wil immers ook wedstrijdleider zijn in eerste liga ;-)

@ Duch, Arno en Joris : Als jullie ook nog meedoen aan het tornooi kunnen we met ons "gele" T-shirtjes spelen ;-)

Dus voorlopig ploegske : Els, Sophie, Dimi, Erwin, Heylie en Dje. Dat komt in orde ;-)

Arnoot! zei

ik doe ook mee...

Anoniem zei

ikook

Erwin zei

OK! Ons ploegske is rond... Ik klok af op : Els, Sophie, (Ilse), Heylie, Arno, Joris, Dimi, Djé, Erwin en misschien nog Duch.

Anoniem zei

Ik wacht af tot na de wedstrijd van straks.

Anoniem zei

Ik wilde eigenlijk ook meedoen... alst nog nie te laat is ten minste.

Anoniem zei

Duch, (nu de match gepasseerd is...) doe jij mee? Hebben we desnoods genoeg man voor twee ploegskes?