06 april 2008

Spannend strijd tussen "veelspelers"

Via tornooi.nl kan je nagaan wie van de competitiespelers dit seizoen al het meest aantal wedstrijden op zijn (of haar) teller staan heeft. Het is een behoorlijk spannende strijd daar aan de top ;-)

1) Grego en Arno 72 wedstrijden
3) Flore : 71 wedstrijden
4) Dimi : 63 wedstrijden
5) Duch : 61 wedstrijden
6) Ilse : 52 wedstrijden
7 ) Erwin : 51 wedstrijden

Hoeveel percent van deze wedstrijden ze ook gewonnen hebben is voer voor een andere post ;-)

Nota : Mocht je zelf (onterecht) niet opgenomen zijn in het lijstje, geef een seintje.

14 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ben onterecht niet opgenomen in het lijstje

Anoniem zei

Met uw 21 wedstrijden zult ge niet ver komen... ;-)

Anoniem zei

Ik heb er volgens mij ook 51 :D
na gistren :p

Anoniem zei

Ja we kunnen het niet elke dag updaten he.

Op het einde van het seizoen zullen we (lees: ovERWInaar) nog eens een statistiekje trekken.

Krijgt de winaar bij de mannen en de vrouwen iets???

Anoniem zei

en al die matchkes da ik speel en win op woensdag en zaterdag tegen, nielske, mathieutje, kjelleke, florencke, leonaatje,benoitje, sammeke, glenneke, loicske, floreke, robbeke, arnootje, jeroomeke, kobeke, wanneske, svenneke en al die andere kadeëen van Wit-Wit tellen die nie mee?

Anoniem zei

kwist nie da gij nog kon winnen van die kadeëen, proficiat e!

Unknown zei

Ik vind het heel fijn voor iedereen die aan de top staat. Maar ... het aantal gespeelde wedstrijden hangt ook af van het aantal wedstrijden die je kan en mag spelen. Iemand die in 3 competities meespeelt maakt uiteraard veel meer kans dan iemand die in 2 of 1 competie meespeelt. Het weinig meespelen in de competitie is soms geen bewuste keuze. Dus besluit: sommige resultaten moeten met een korrel zout genomen worden.

Anoniem zei

Ja, Els, ge moogt natuurlijk geen te hoog klassement hebben ;-) Zo hou ik mij al jaren in om geen B1 te worden zodat ik in drie ploegen kan blijven spelen ;-)

Anoniem zei

@ Jochim: Goed gevonden, maar Joris "speelt" tegen hen, hij heeft niets gezegd van winnen. Das, zoals je zegt, allang voorbij...

@ Els: Dat is natuurlijk waar hoor Els. Jij kan bvb maar in 2 ploegen actief zijn. Maar als je in 2 ploegen iedere keer 10 ontmoetingen hebt en je daar 3 matchen speelt, kan je in theorie 60 wedstrijden spelen. Wat zeker niet slecht is.

Anoniem zei

Excuseer, Joris schreef wel "Win". Foutje van mij

Anoniem zei

u vergeven

Unknown zei

Heylie, je hebt in theorie een punt :-) , maar door in meerdere ploegen te spelen vergroot je kans enorm!!!!! (En ik heb bijna overal meegespeeld) En het gaat niet enkel over mezelf :-)

Anoniem zei

@ Erwin: ik ben B1 en speel in 4 ploegen

Anoniem zei

Els:
Mercie opper****. Ik dacht al dat er iets niet klopte toen ik aan jou dacht :-)