30 december 2008

Uitspraak van de dag...

Gelukkig was er Inge om de laatste training van het jaar wat "op te vrolijken". Een kleine bloemlezing...

Duch tijdens een mix-wedstrijd : "Inge, zouden we niet beter naast elkaar beginnen spelen?"
Waarop Inge : "Zeg, zo midden in een set kan ik niet nog van taktiek veranderen hoor!"
-------------------
Duch (tijdens den après) : "Wat mij betreft mogen ze op mijn 70-ste de stekker er uit trekken"
Inge : "Allez, meent ge dat?"
Heylie : "Awel, bij mij ook. Gisteren was er zo nog een madammeke van 110 op TV. Dat is toch geen leven."
Inge : " Ja, maar tussen 110 en 70 is er wel nog een verschil van 30 jaar hé!" (Sic).
-------------------

Iedereen nog een spetterend begin van 2009 gewenst !!!

1 opmerking:

Anoniem zei

zeg, tis toch leuk e, ge ziet ik zou beter direct naar huis gaan,
dat van die 30 was eerder bedoeld als zijnde meer dan 30 jaar verschil ... maar ja,
ik kan nog heel goed tellen ze,
anyway, aan iedereen , ja ook jullie een spetterende nieuwjaar vol nieuwe uitspraken !