01 maart 2009

Dames halen fors uit... (Update)

Beveren D1 - Wit-Wit D1 : 0 - 8
De dames van den eersten ploeg blijven het voortreffelijk doen in hun eerste jaar in derde Liga. Deze avond mochten ze als tweede in de stand op bezoek bij de laatste, Beveren. En dit verschil weerspiegelde zich ook in de einduitslag van de wedstrijd. De dames wonnen al hun wedstrijden en smeerden Beveren een 0 - 8 nederlaag aan. Een verslagje van één van de dames volgt (misschien)...
Vlnr : Lieselot, Els, Flore, Ilse en Inge.
Sophie ontbreekt op de foto.

Update : nog een woordje van kapitein Els
Voor de damesploeg is dit een echt primeur. Nog nooit werden de wedstrijden zo makkelijk gewonnen. Elke dame maakte het af in 2 sets !!! Dit resulteert uiteindelijk in een mooie 0 - 8 stand. De trainingen werpen hun vruchten af en ik wil vooral de dames in de bloemetjes zetten omdat ze zich meer dan 100 procent inzetten voor hun sport. Merciekes !!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

mmmmhoo... wa doe Enge op die foto ??????

Anoniem zei

Haar duim opsteken, zoals de rest natuurlijk ;-)
Tja, was een fotootje dat ik gekregen heb van Flore na de eerste ontmoeting van de dames. Ik had haar beloofd het nog eens op den blog te zetten...

Anoniem zei

Training? Welke training? Heb nog niet veel dames gezien op de training. Misschien den donderdag...

Anoniem zei

ela erwin, ik heb toen wel ook meegespeeld EN gewonnen e, dus was niet zomaar een duim opsteken e!

Anoniem zei

@ Inge : Dat weet ik ook wel ;-) Ik schrijf immers al de verslagjes (ondanks vele beloftes...) Het gaat erover dat deze foto na het verslag van de wedstrijd tegen Beveren staat en daar was je niet mee. Vandaar Joris zijn vraag en mijn antwoord...

@ Heylie : Die is echt te gemakkelijk om binnen te koppen hé ;-) Of moet ik dan toch beginnen over de aanwezigheid van de mannen op maandag ;-) (Misschien komen ze ook allemaal de donderdag?)

Anoniem zei

Ik tel wel maar 4 duimen...volgens mij is die foto een duimbreed-te-kort ;-)