21 maart 2007

Heb je even voor mij...

Maandag (26 maart) speelt de mixploeg de laatste wedstrijd van hun seizoen. Het wordt een gala-match!!! Vorige week wist de mix immers al mathematisch de titel te veroveren in eerste provinciale en de promotie naar Liga af te dwingen (foto).

Iedereen is maandag dan ook van harte uitgenodigd om alle spelers aan te moedigen in hun laatste wedstrijd van het seizoen en er daarna "nen stevigen te pakken" in de cafetaria (ik bedoel sportcafé den Extra-time)!!!
Kapitein Duch (foto) heeft immers beloofd dat er nadien een "ferm" feestje zal volgen. Zo te zien met heel wat mooi gezelschap... ;-) Allen daarheen!

Ondertussen zijn ook de andere ploegen aan hun laatste wedstrijden van dit seizoen toe. Zo zit voor WWH 4 de competitie er al op. En ook de dames van WWD 2 sloten hun seizoen reeds af (met een 6-2 nederlaag tegen de Pluimplukkers...) De heren van WWH 2 spelen zondag hun laatste wedstrijd en WWH 3 gaat morgen aan de slag voor een laatste thuiswedstrijd. Maandag spelen ze dan de laatste wedstrijd op verplaatsing. (Dit wordt een strijd om de tweede plaats tegen de derde in de stand.) WWD 1 moeten in de loop van volgende week nog een wedstrijd afwerken. Enkel WWH 1 moet in Liga nog een ganse terugronde afwerken in april. Een terugblik op het voorbije seizoen volgt later nog...

6 opmerkingen:

Anoniem zei

OK ik weet het we hebben dit seizoen misschien niet al te best gepresteerd maar de nederlaag tegen de pluimplukkers was wel 5-3 en niet 6-2. En we hadden misschien wel kunnen winnen want er zaten 2 zeer spannende 3 setters bij.

Number 9 zei

Als afgevaardigde en kapitein van Spoetnik Lokeren (de ploeg waar Erwin onlangs toch maar mooi is uitgeroepen tot supporter van de maand!) wil ik hier zeker niet mankeren en de Mix proficiat wensen met hun promotie naar de Liga, zelfs al gaat het hier om een andere sport én over mensen die we niet kennen. De vraag is: heeft de invloed van Erwin voor de titel gezorgd, of niet ? Anders mag hij best nog eens komen supporteren voor ons ploegje ! Zeker nu zijn broer zijn plaats in de spits heeft toegewezen gekregen...

Greetz

Keyser-Söze (with the leather jacket)

Anoniem zei

Hey Keyser-Söze,

Leuk dat je bezoeker blijft van dit blogske ;-)

En om op je vraag te antwoorden : natuurlijk zit mijn invloed er voor iets tussen dat de mix dit jaar de titel pakt. Als ervaringsdeskundige in het pakken van titels (reeds minstens 5 op mijn palmares) zijn ze hier allemaal schatplichtig aan mij ;-)Tot vorig jaar was ik zelfs kapitein van dat ploegske. Maar ge moet weten wanneer ge uw "kinderen" de vrijheid moet geven, nietwaar! En kijk, mijn jaren voorbereiding leveren dan toch op... (Den Duch zal wel weer zeggen dat het juist is omdat ik geen kapitein meer ben ;-)

En wat dat "supporter" van de maand betreft. Ik heb gezien dat mijn fotootje het geen maand uitgehouden heeft ;-) Misschien maar best ook...

Number 9 zei

Die foto heeft plaats moeten ruimen voor spelers-onbeschikbaarheid. Het eigen club-belang gaat natuurlijk voor. Maar als je persé wil, dan zetten we hem er weer op. Ik vond je best wel staan met die roze outfit..

greetz.

P.S.: Is de Anneleen van hierboven de Anneleen die ik ook ken ??

Anoniem zei

@ Keyser : Als ge daarmee bedoelt die Anneleen die een vriendin is van Stephanie dan hebt ge het bij het rechte eind ;-)
Maar misschien kan Anneleen daar best zelf op reageren ;-)

@ Anneleen : sorry! 't Was inderdaad 5 - 3 (stond nochtans juist bij de competitieuitslagen.) Ik wou daarmee helemaal niet zeggen dat jullie een zwak seizoen hadden. Ik vind zelfs integendeel! 't Was louter informatief. En ik wacht nog steeds op het verslagje ;-) Zeker met de "uitstap" nadien...

Anoniem zei

als enige KAPITEIN van de mix ploeg zou ik dit willen zeggen: get ploegkapiteins, get goei ploegkapiteins en dan heb ge een gans tijdje niets en dan ede de OPPER Duch!!!!!