05 mei 2007

Resultaten tornooi Herne

Op het tornooi van Herne werd zaterdag de eerste wedstrijddag afgewerkt. Op het programma stonden de dubbels en mix. Wit-Wit was nog eens met een aantal spelers afgezakt : Arno, Duch, Heylie, Erwin, Dimi, Anneleen en Inge tekenden present.

Dag 1 : Heylie en Erwin winnen Heren Dubbel B2
Heylie en Erwin brachten het er op zaterdag het best van af. Na drie gewonnen wedstrijden in de poule, waarvan twee driesetters, stonden ze in de finale van de HD B2. De eerste set was superspannend en van een erg hoog niveau. Heylie en Erwin wisten alsnog de set binnen te halen met 24 - 22. In de tweede set schoten ze erg fel uit de startblokken en met bij momenten flitsend badminton stonden ze plots 15 - 5 voor. Deze voorsprong werd niet meer uit handen gegeven en de winst was binnen. Ei zo na was de finale trouwens tegen Dimi geweest. Hij was met een kruisje ingeschreven en had het getroffen... Heel nipt zagen hij en zijn partner, ondanks twee matchpunten, in de laatste poulewedstrijd een finaleplaats verloren gaan. Jammer.
Heylie bewees nog zijn form door na twee zware wedstrijden ook de halve finale in de Mix (open B) te bereiken.
Duch en Arno speelden in de HD B1 in een poule van 5. Dit betekende sowieso 4 matchen. Ondanks enkele goeie wedstrijden konden ze er maar ééntje winnend afsluiten.
Ook Inge en Anneleen konden in de Dames Dubbel C2 geen potten breken. Al verloren ze in hun eerste poulewedstrijd twee keer met het allerkleinste verschil. Inge haalde wel nog de tweede ronde van de Mix C2 maar ging daarin in drie sets tenonder.

Op zondag stonden de enkelwedstrijden op het programma. De groep Wit-Wit-ers werd hiervoor nog aangevuld met enkele jonge spelers. Sommigen stonden zelfs voor de eerste keer op een tornooi...

Dag 2 : Finale voor Arno, Duch en Erwin in halve...

Zondag was het in de voormiddag bijltjesdag voor Wit-Wit. Haast iedereen verloor in de eerste ronde : zowel Betsy, Lorenzo, Gregorio, Nick, Gert, Jochim, David, Dimi, Heylie en Inge overleefden hun eerste wedstrijd niet. Al moet gezegd dat enkelen het niet getroffen hadden met de loting en tegen de latere winnaars bleken uitgeloot te zijn. Enkel Anneleen en Erwin wisten de tweede ronde te bereiken. In de namiddag kwamen daar gelukkig nog Arno en Duch bij. Anneleen verloor in de tweede ronde maar de "mannen" wisten wel door te dringen tot de halve finales. Daarin kon echter enkel Arno winnen. Duch en Erwin speelden sterk maar wisten enkele setpunten niet te verzilveren. Jammer. Ook Arno kon de kers niet op de taart zetten en verloor nog de finale van de HE B1.

24 opmerkingen:

Anoniem zei

Diejen arno is wel knap :)

Erwin zei

@ Arno : ??? Een beetje uitleg graag... Of beginde gij nu al zelf berichtjes te posten ? ;-)

Anoniem zei

t'is volgens mij die waar hij met opzet aan haar borsten heeft gezeten! je weet wel die da met ons pinten heeft zitten drinken gisteren.

Anoniem zei

neen dat ben ik niet... :)

Anoniem zei

Wie zije dan wel :)

Anoniem zei

iemand van die C1's in Herne... Maar ik wou het gewoon eventjes zeggen ;)

Anoniem zei

debbie? of zoiets

Anoniem zei

jep Debby

Anoniem zei

alz kwas u email al ant zoeken..

Anoniem zei

ga naar de site van BC Dilbeek (www.bcdilbeek.be) daar vind ge het wel :) bij 'ledenlijst' C1, ...

Anoniem zei

gevonden..

Erwin zei

Hela, wat is dit hier? Een datingbureau ;-) Nu samen gezellig op MSN of wa?
Debby : hebt gij niet de finale DE C1 gespeeld tegen een Waalse?
Trouwens, als ge toch uw naam en email doorgeeft, kunt ge even goed comments plaatsen onder uw naam hé. Gewoon even op "overig" klikken onderaan en je naam invullen.
Laat ons weten als het iets is geworden...

Anoniem zei

tenzij het een oud is..

Anoniem zei

ja die debby is het..de "zwarte" van dilbeek..

Anoniem zei

is dat die met de witte op zaterdag en de rode op zondag?

Anoniem zei

Wat is dat hier ? de zwarte van dilbeek ?? de witte op zaterdag en de rode op zondag ??!

euhm ja ik heb gewonne van die Waalse..

Anoniem zei

ja die heer opper..:D

Anoniem zei

Lap, 't is weer den Arno die chance heeft. Mij hebben de vrouwtjes weer niet zien staan. Ik speelde nochtans de match van mijn leven, maar niemand keek naar mij. Zelfs mijne ploegkapitein niet... (Want die was al naar huis na verlies in de eerste ronde ;-)

Anoniem zei

Ja ik had zaterdag al 2 keer gewonnen tegen mijn tegenstander in den enkel. Ge weet, alleen kan ik niets, dus heb ik hem de zege gegund.
Maar ge hebt gelijk, wij winnen een finale (BD B2) en ons zien ze niet staan, misschien moeten we ons haar laten groeien...

Anoniem zei

@ Heylie: Van dat haar van u zal er ook niet veel in huis meer komen vrees ik!
Aan uw 35 zal je er nog minder hebben dan ik vrees ik!

Anoniem zei

@ de opper: Van hetgeen ik zeker ben in het leven is dat ik op m'n 35ste meer haar zal hebben dan jij nu. Mijn weelderig haardos zo beledigen... :-)

@ all (behalve de opper):
uit Van Dale woordenboek
opper : "hoop gemaaid en gedroogd gras, zo opgestapeld om het gemakkelijk te kunnen binnenhalen" Altijd al gedacht dat jij een hoopje was dat gemakkelijk binnengehaald kan worden en dicht tegen "ton ton" aanleunde.

Anoniem zei

@ Opper : cassééé
@ Heylie : :-)))

Anoniem zei

is da hier gedaan

Anoniem zei

Dus ik ben dan de ton-ton Slet!