10 november 2008

Mix 3 verspeelt (voorlopig?) leidersplaats...

Een verslagje van kapitein Inge :

"Vol goede moed trokken we met z'n allen (Anneleen, Stijn en Christophe en Inge) gisteravond naar BC Drive, Dendermonde. Met gps, kwestie van geen 3 uur onderweg te zijn en in de overtuiging van terug onze eerste positie te gaan veroveren. De weg hebben we gevonden, maar onze prestaties waren net niet goed genoeg om met een goed gevoel huiswaarts te keren. Dankzij Christophe wonnen we toch 3 matchen, hij won zijn enkel, dubbel met Stijn en mix met Inge. Achteraf zijn we toch nog eentje gaan drinken in "De drie klokken" (lokaal bruin cafeetje) en zijn we nog een frietje gaan eten... Sommige drinken van verdriet andere eten he..."

7 opmerkingen:

Erwin zei

Bij Heren 1 en 2 doen ze meestal beiden : eten én drinken... En het hoeft zelfs niet van verdriet te zijn ;-)

Wat die leidersplaats betreft : mix 3 moet zeker in staat zijn om die terug te veroveren! Ik ken nog nen C1 die daarvoor kan zorgen.... ;-)

Anoniem zei

Ik denk dat ik die ook ken.Is het die met een heup die niet altijd mee wil en die af en toe eens een hoestbui of lachbeu heeft? Hij had nochtans openlijk zijn plaats in het team gevraagd vorige donderdag!!! Maar hij zal moeten wachten tot ook den derden mix niet alleen wil spelen maar ook wil winnen. Hoeveel C1 spelers zijn er eigenlijk in die reeks?

Anoniem zei

Eindelijk iemand die iets van ploegopstelling kent !!!

Anoniem zei

Das nu al den tweede keer dat ik dienen Stijn zie verschijnen.

Wie is dat eigenlijk??? Ik heb hem dus nog nooit gezien en die speelt al me in de competitie!!!

Anoniem zei

helaba Joris,
je kon niet meedoen, remember? in mijn berichtje stond anders wel: dat je mocht meedoen, met VEEL plezier!!!
Wie is Stijn? Iemand die bij TNT werkt en in Wortegem woont en onze club veel leuker vindt dan die in Anzegem waar hij vroeger lid was.. ja hij moet nog beetje aan zijn conditie werken (zegt hij zelf e) maar komt wel goed, ... wie is il capitane by the way????

Anoniem zei

Meisjes plagen is liefde vragen

Anoniem zei

joris, al goe en wel maar aan bijna 35 jaar ben ik nu toch geen meisje meer e...