24 november 2006

Lidgeld 2007...

Beste speelsters / spelers

De maand december komt er aan... Het moment waarop we alle leden weer aanschrijven om het lidgeld voor het komende jaar te vernieuwen. Ondanks de stijgende kosten (nieuwe zaal, competitie, tornooi) blijven ook dit jaar de lidgelden dezelfde als voorgaande jaren.

Volwassenen : € 100,00
Student : € 80,00
Jeugd (-10 jaar) : € 60,00
Gezin : € 200,00

Het lidgeld mag gestort worden op rekeningnummer van Badmintonclub Wit-Wit : 780-5550802-87.
Vermeld als mededeling "naam + lidgeld 2007"
Mogen wij je vriendelijk vragen om je lidgeld te vernieuwen voor
31 december. (Anders hebben we als club extra kosten bij de VBL.)


Sportieve groeten van het bestuur.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey, het mag ook eens gezegd : den Djé was het eerste lid dat (al weken) in orde was voor 2007! (Maar ook het laatst voor 2006 ;-)

Anoniem zei

Stijn, Kelly,Elke, Bram, Werner Sara, Dimi, lesly, nonkel Robert. 200€ voor een gezin is niet veel! Daarom stel ik voor dat ieder 22,23€ stort op de rekening. Je zal merken dat ik het bedrag deel door negen en niet door tien. Maw ik reken mij niet mee! ik ga er van uit dat aangezien ik het idee heb gehad ik niet hoef mee te betalen maar toch kan genieten van het voordeel tarief
Groeten jullie aller beste neef.

Anoniem zei

Ja ja, "neef" noemen ze dat dan... Zo krijgt het begrip "neef" wel een heel andere betekenis... Maar ik heb altijd al geweten dat er "iets" scheelde aan die familie. We weten nu ook waarom ;-) Wat wilt ge met zo ne stam-vader ;-)

Anoniem zei

Neef Neef waar leest gij dat, iklees constant t...

Anoniem zei

Beste anonymous, je bent 1 van onze grootste spelers/supporters vergeten, met name Kjell. Reken hem er ook nog bij en je komt aan een bedrag van amper 20 euro. En nog iets, ik zou liever niet gezien worden als een neef van u. Dank u. ;-)

Anoniem zei

Oei "papa" Duch, uwen Dimi komt in zijn puberteitsjaren ;-)

Anoniem zei

Ik kan toch maar moeilijk de vader van elken kleinen van wit wit zijn!
En der is al nen nieuwen op komst!

Anoniem zei

Nen "Dujardin" in de club of ne kleinen (bij u thuis of bij een ander)?

Anoniem zei

moet lorenz nie vergeten :p

Anoniem zei

Krachtig zaad dienen Duch... ;-)