12 april 2007

Een oproep van Duch...

Vandaag kreeg ik onderstaande mail van Duch (foto) in de mailbox. Hij is te mooi en te recht uit het hart om jullie deze te onthouden! Beantwoorden die oproep...

"Beste sportvrienden,

Met deze mail wil ik jullie oproepen om nu donderdag 12/04 om 20 uur mijn team van Wit-Wit 1 te komen steunen voor de titelmatch in derde Liga badminton. Vorig jaar speelden we kampioen in eerste provinciale en dit jaar kunnen we direct stunten in derde Liga wat ons direct naar tweede Liga zou brengen. De titelstrijd speelt zich af in onze nieuwe sportzaal T’Rosco en de tegenstander is Damme. Momenteel heeft Damme 3 punten voor op ons maar wij hebben twee wedstrijden minder gespeeld. Wij hebben dit jaar nog maar één wedstrijd verloren (tegen Damme). Damme heeft ook een wedstrijd verloren maar heeft ook al een gelijkspel moeten toestaan. Na deze wedstrijd staan er nog drie wedstrijden op het programma. Bij winst is de titel echter dichtbij en bij een gelijkspel hebben we nog steeds alles in eigen handen...

Kom dus massaal supporteren voor deze 100% Ronsische ploeg!
(Wie kan dat voorleggen op dit niveau?)

Den Duch

PS: Met de Mix-ploeg hebben we reeds de titel op zak en spelen we volgend jaar ook in Liga, mis deze opmars van Wit-Wit niet!!!!!"

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt voor de mooie foto! Dit komt niet uit mijn hart!!!

Anoniem zei

@ Opper Duch : Eventjes voor alle duidelijkheid : Die "Hij is te mooi..." in mijn tekst ging wel degelijk over het "mailtje" en niet over "Duch" ;-) Maar dat had iedereen wel door zeker?

Anoniem zei

@ Opper Duch: Vooreerst is het "mijn" ploeg en niet die van u, ge moogt al blij zijn dat ge moogt meespelen.
Ten tweede, bij u komt er niets recht uit je hart, uit je 13-15-14-4 daarentegen, daar wel.