10 februari 2008

Ook Squash Ronse blogt...

Sinds enkele weekjes zijn ook de collega's van Squash Club Ronse aan het bloggen geslaan. En zo hoort het! Altijd leuk om ook daar eens langs te gaan. (nvdr : Het lijkt me trouwens duidelijk waar ze de mosterd gehaald hebben, maar dat vinden we helemaal niet erg.) En blijkbaar hebben ze ook daar nen straffe "Arnoot!" zitten ;-)
Omdat bloggen meer en meer "in" is hebben we in de rechterkolom trouwens een nieuw lijstje toegevoegd met leuke sport- en nieuwsblogs van Ronse. Interessante aanvullingen zijn steeds welkom! (Let op : geen sites, wel blogs!)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

"Leuke en interessante blogs"???
Wat doet die van "Personel" dan in die kolom?

Anoniem zei

Ik ken nog nen leuken blog...

Yves zei

Tof, die links...
Zo kom ik ook eens op den blog van Wit-wit.
En ik zal er persoonlijk voor zorgen dat jullie ook op die van Zvc Portas komen te staan...
Sporters onder elkaar....
Groeten

Anoniem zei

Ik ken hem ook: .... ... .. .... ... ....... ..... SLETTEN

Anoniem zei

ne vree toffen