16 maart 2010

Inge opent winkel met damesmode !!!

Inge opent dit weekend (samen met Jan) een nieuwe kledingzaak in Ronse. Up2date wordt een hippe kledingzaak met mode voor de moderne vrouw... De zaak bevindt zich in het Shopping Center Delhaize. Tijdens het openingsweekend (vrijdag 19 en zaterdag 20 maart) is iedereen welkom voor een hapje en een drankje. Op vrijdag is de winkel uitzonderlijk open tot 21 uur, op zaterdag tot 20 uur. Geef een seintje aan marie-store.ronse@live.be en je krijgt nog een kortingsbon van 7,50 euro (bij aankoop van 50 euro) toegestuurd. Iedereen welkom!

7 opmerkingen:

Joris zei

Wablieft..... de dames 2 spelen kampioen gisteren en wat staat er op de blog... Reklame van spelers die al 2 maand hun kat sturen!!!!!

Leve de echte WIT-WIT dames 2

Joris zei

Grapje Inge en Jan... Proficiat we zullen er zijn.

Erwin zei

@ Joris : Als de dames niets van zich laten horen, zullen we maar weer zelf een verslagske schrijven zeker? ;-) Ze beginnen al dezelfde kuren te krijgen als "den ieste ploeg" ;-) ;-)

De Opper zei

proficiat aan Jan maar wie is die Inge????

Venterke zei

Proficiat en suc6 met jullie nieuwe zaak.

enge zei

aan alle aanwezigen op de opening ,dikke mercie en aan alle afwezigen, weze welkom en Joris, wie weet mag je ooit ook es langer in het pashokje e.... en ja door dit project zal mijn C1 victorie nog es een jaarke op zich laten wachten! ale ik hoop toch voor mijn veertigste nog een klassement te stijgen e,... na alle hectische drukte van de laatste maanden, besef ik dat ik den badminton en vooral jullie toch wel mis en dus ge zijt mij nog nie kwijt, I'LL BE BACK !!!!!!
Enge

enge zei

En Anneleen bedankt voor de reklame e !!!!